Pagini

15 septembrie 2012

Romania & Rusia sau Marsul Unirii contra rusofonilor din Moldova

Ca introducere voi scri asa: Duminica, 16 septembrie la Chisinau va avea loc Marsul Unirii(click pentru sa va informati putin despre istoria si trecutul Basarabiei si Unirea cu Romania). Pentru rusofoni un link(in limba rusa). Din partea unionistilor sunt asteptati peste 10.000 de oameni care sustin Unirea Basarabiei cu Romania. Contra manifestantii, adica reprezentantii partidului Comunist si a altor partide cu limba oficiala - limba rusa vor incerca sa incurce unionistilor organizarea Marsului Unirii. Primaria din capitala pentru ca acestea doua tabere sa nu repete violentele care au avut la Balti, i-au repartizat pe strazi diferite.
Asadar, dupa ce v-am informat putin despre planurile acestor doua tabere pentru ziua de duminica voi exprima si OPINIA MEA PROPRIE !

! Oameni buni, de ce in Moldova de azi sint doua tabere care trag la alte doua popoare, dar nu la al lui. Din aceste doua tabere sint mai mult pe partea celor din Actiunea 2012 (insa nu sustin Unirea), dar ii sustin pentru ca ei trag la istoria noastra, dar cei din tabara rusofonilor trag mai mult pentru limba rusa, caci se tem de Unire pentru ca in caz de aceasta in Romania nu vor putea vorbi in limba rusa.

! Cel mai tare ma sufoca simpatizantii partiului Comunist! Ei cind aud ca cineva spune ca vorbim limba romana, asa se mai inerveaza si ca replica iti spun "мы не говорим по румынский, мы говорим по молдавский"! Bun, vorbim in limba moldoveneasca, dar de ce mi-ati raspuns in RUSA???!!! Ce asa de greu in 22 de ani dupa independeta sa inveti o limba-DE STAT???!!! Bine ca cind va duceti prin Italia si Spania invatati in 2 luni limba de acolo! Cum noi o tara asa de mica avem limba noastra moldoveneasca? Pe cind SUA si Canada cit de mari sint aceste state vorbesc engleza! Si nu-si bat capu pentru aceasta. Da noi pentru ca vorbim romana, putem sa ne ucidem unul pe altul! Puneti-va aceasta intrebare acei care nu recunosc la noi in Moldova limba romana!

! Eu aceasta n-am scirs ca sa va arat de ce parte sunt, dar am scris pentru aceea ca sa fim un popor unit - popor Moldav cu traditiile noastre, obiceiurile noastre si cu limba moldoveneasca(romana)! Si sa nu avem noi taberele pentru Unire sau pentru Rusia!
HAI Sa avem tabara noastra - moldovenilor, caci ce a fost a ramas in ISTORIE! Marea Unire, URSS s.a. Sintem acuma o tara independenta cu denumire de Moldova!

2 comentarii:

  1. Andriuha de cind au plecat rusii de la putere lumea traeste mai bine.Ca papagalii limba limba dai pace ca se dezvolta foarte bine.Mai putina atentie vorbitorilor de l.rusa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vorbesc limba rusa si mama mea si toata familia mea (asta e, caci sint facuti in URSS). Si prieteni am care vorbesc in rusa, dar sa spun cinstit ii aud si in moldoveneasca).
      Dar toata familia mea vorbeste si romana(moldoveneasca), dar eu am in vedere acei oameni care nici nu au incercat sa vorbeasca limba de stat, si striga ca nu-i romana da moldoveneasca!
      Apropo, eu te cunosc sau nu? :)

      Ștergere

Statistica

free counters