Pagini

6 martie 2012

Dumitru Sandu si-a cerut scuze de la Sergiu Stroenco!

Dupa ce, duminica agentul FIFA, Dumitru Sandu a declarat la emisiunea Arena Publika cu Sandu Grecu ca, fundasul Serghei Kuznetov si Sergiu Stroenco pe cind era antrenor la Academia-UTM a participat in meciuri trucate in meciul cu Dacia, azi i-a cerut scuze antrenorului "galben-verzilor" pentru declaratiile facute public. Stroenco si Kuznetov l-au acuzat pe Sandu de calomnie si i-a dat replica intr-un video postat pe protalul de stiri de fotbal din Moldova fotbal.md, dar si pe site-ul clubului Zimbru Chisninau.
Iata cum a cerut scuze Dumitru Sandu in direct pe canalul Publika TV:
"Am vorbit cu el la telefon si mi-am cerut scuze si va spun ca nu am vrut si nu am nici o dovada impotriva lui Stroenco ca sa-l murdaresc cu ceva. Baietii, daca-s fotbalisti, m-au inteles si imi aduc inca o data scuze pentru ca am problemele mele si nu mai trebuie sa-i adaug pe baieti in asta", a declarat agentul FIFA, Dumitru Sandu.

Serghei Stroenco-”Declaratiile lui Sandu sunt o aberatie”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Statistica

free counters