Pagini

7 martie 2012

Ginsari si Potirniche in Anglia, Platica la Rubin!

Academia-UTM este clubul de la care in aceasta iarna au plecat cei mai multi jucatori, ci nu la niste cluburi din ligile secunde, ci la cluburi cu un "nume" in tarile lor. De exemplu: Valeriu Ciuperca si Igor Lombarschi s-au alaturat compatriotului sau la FC Krasnodar, Igor Picusceac, iar Adrian Cascaval a plecat la echipa Kaisar in campionatul Kazakhstanului. Acuma, Academia-UTM se pregateste pentru transferul atacantului Radu Ginsari si fundasul Maxim Potirniche in Anglia. Aceasta stire BOMBA a acordat-o presedintele clubului chisinauean intr-un interviu, Alexandru Cojuhari.

Jucatorii moldoveni din surse neoficiale au posibilitatea de a juca la echipa AFC Bournemouth ce participa in LIGA 1, a treia in Anglia. Patronul acestui club este un businessmen din Rusia, Maxim Demin.
Reamintim ca, in Anglia a evoluat doar un singur jucator moldovean, Ion Testimitanu.
Presedintele Academiei in interviul a mai precizat ca, un alt jucator moldovean care va parasi echipa sa este, Mihai Platica. Platica este aproape de a semna cu o echipa din liderele campionatului rus, Rubin Kazan. Dupa cuvintele lui Alexandru Cojuhari, Mihai Platica va ajunge in capitala Tatarstanului in timpul apropiat.
Mihai s-a aflat la Rubin in probe si a participat intr-un meci de verificare si a lasat o impresie buna staff-ului tehnic.
Ambitia clubului care a curerit de doua ori campionatul rus este foarte mare de-al aduce pe tinarul moldovean. La Rubin joaca si alt international moldovean, Alexandru Antoniuc, care la moment este in arenda la clubul KAMAZ.
Interviul lui Alexandru Cojuhari:
- Potirniche si Ginsari au posibilitatea dea a evolua la un club englez. Numele acestuia nu vreau sa-l fac public. Jucatorii nostri au fost acceptati la acest club. Suntem in prezent in negocieri pe latura financiara a transferurilor. "Academia-UTM", a obtine o compensatie decenta pentru transferul lor. Clubul are nevoie de bani pentru a se sustine si nu depinde de nimeni, a spus Cojuhari.

- Aveti cu cine sa-i inlocuiti?
- In Moldova, sunt o multime de tineri talentati. Eu cred ca vom gasi un inlocuitor. Potirniche si Ginsari, precum si Lambarschi si Ciuperca, au escaladat la nivelul de "Academia-UTM". Ei au nevoie de acces la un nou nivel.
- Poirniche si Ginsari nu au probleme cu obtinerea unui permis de munca in Anglia si sosirea ulterioara la echipa nationala a Moldovei?
- Nu, ei sunt cetateni a Romaniei si in Anglia, nu sunt considerati ca legioneri. Cu acesta nu vor avea probleme. Cine i va impiedica sa vin la echipa.

- Fara acesti jucatori la clubul e un risc de a retrograda in Divizia A...

-Da e un risc dar unul meritat.

6 comentarii:

  1. AFC Bournemoth

    http://www.afcb.co.uk/page/Home/0,,10324,00.html

    Iata echipa celor doi moldoveni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesk, insa eu deacuma am gasit-o inainte de a scri articolul!

      Ștergere
  2. Care este sursa? Moldfootball.com?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai tradus, dar stirea nu e a ta. Iaka sursa adevarata: http://yjtlvaujyllyy6a.qjtv.e/?index=news&news=12060. A ta e doar traducerea. Nu e frumos dar nici profesional. Bafta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nustiu ce sursa ne-ai dat, dar sint multe site-uri din Moldova ce ai copiat stirea de pe un site. Eu am scris-o singur, am tradus doar interviul. Asadar acesta este un blog eu pot sa postez orice postare(eu fac asta numai in unele cazuri), dar sint si alte blog-uri care au copiat aceasta stire si au scris-o putin invers, insa eu am tradus doar interviu! clar ca tema, esenta despre ce sa scriu eu am vazut pe alt site!

      Ștergere

Statistica

free counters