Pagini

10 octombrie 2011

Moldova 4-0 San Marino.Statistica Moldovei si a Grupei E PCE 2012 priviti in rubrica "Nationala"

MOLDOVA 4-0 San Marino  
(Zmeu,Bacioki(og),Suvorov,Andronic)


                                         RAPORTUL!!!

Moldova: Gaiduchevici, Armas, Golovotenco, Epureanu(c), Racu (G. Andronic, 70), Cebotari (Tighirlas, 78), Cheptine, Alexeev, Doros, Suvorov, Zmeu.

San-Marino: Simoncini, Benedetini, Vanuci, Copini, Dela Vale, Bacioki (Alibania, 89), Beretti (Bulia, 67), Cervelini, Gasperoni (Montania, 76), Selva, Vitaioli.
Eliminari: Tighirlas (M), 84.
Arbitrul: Petur Reinert (Faroe). Chisinau, stadionul "Zimbru". 

Iata ca sa terminat campania Preliminariilor Campionatului European din Polonia si Ucraina. Moldova noastra citeva minute in urma a umilit selectionata San Marino cu un scor record pentru Moldova in meciurile oficiale de 4-0. Goluri fiind marcate de D.Zmeu, Bacioki(og) ,A. Suvorov, G.Andronic.In prima repriza nationala noastra a avut multe ocazii, dar a fructificat numai una reusind sa inscrie Denis Zmeu. Insa, in repriza a doua baietii nostri au mai batut trei: intii mingi a nimerit in poarta de un jucator San Marinez. Apoi Suvorov si cu Gicu Andronic au ridicat scorul la MARE. Ultimul gol fiind marcat in 10 oameni...Chiar daca am batut asa echipa ca San Marino - ceam mai slaba echipa a lumii, baietii nostrii au bucurat suporterii aratind un joc frumos cu multe goluri si de calitate!!!  

VIDEO!!! 



---Pentru a citi statistica  Moldovei si a Grupei E la PCE 2012 si a privi rezumatele meciurilor intrati pe rubrica "Nationala" ---

6 comentarii:

  1. In grupa p\u CM 2014 ai pus Moldova pe locul 2 - ai un respect aparte p\u Anglia?P.S. Schima Moldova pe primul - nu fi mudac.

    RăspundețiȘtergere
  2. pune frumos de spus mie...da nu mudak.... am mult respect fata de tara mea, dar din neatentie am pus-o pe Anglia pe 1 loc...si Anglia nu-mi place ca nationala, nam simpatie gata de dinsa...

    RăspundețiȘtergere
  3. haha...aici nu-i vorba de cine vrei pui pe primu cine vrei pe 2...
    se pune in ordinea favoritelor..adika
    1. Anglia
    2. Muntenegru
    3. Ucraina
    4. Polonia
    5.Moldova
    6.San Marino

    RăspundețiȘtergere
  4. eu stiu mihai ca asa se claseaza echipele...in fotbal kiar multe stiuinsa eu am pus cum am vrut... da dak tie si lui slavik nu ca place ceva...problemele voastre...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihai,la mine favorita e Moldova...!!si nu ma intereseaza ce si cum se scrie.Daca nici noi nu ne mai punem din start pe primul loc ... )

    RăspundețiȘtergere
  6. Moldova...))))) e bine ca e asa.Daca esti mindru de tara ta ...esti Patriot adevarat. Iubesc Moldovea mea!!!

    RăspundețiȘtergere

Statistica

free counters