Pagini

7 aprilie 2012

Denis Zmeu: Sunt fanul echipei de la Orhei

Milsami se poate lauda cu un suporter de lux! Internationalul moldovean Denis Zmeu a recunoscut ca este fanul echipei din Orhei. Fiind accidentat la genunchi, jucatorul lui FC Vaslui a venit pentru citeva zile in Moldova si a urmarit din tribune partida Milsami - Sfintul Gheorghe.
Prezent in tribune, Denis Zmeu, a recunoscut ca tine cu echipa la care tatal sau activeaza in calitate de preparator fizic.
"Eu tin cu Milsami Orhei! Eu sunt fan a echipei Milsami Orhei. Este echipa tatalui si am venit sa-i vad la treaba", a declarat moldoveanul.
Zmeu are si o favorita in lupta pentru titlu. "Dacia a luat, anul trecut, campionatul si sa-l ia mai departe. E o echipa din Chisinău cu jucatori buni. Sper ca ei sa ia campionatul", a spus Denis.

Acesta spera sa revina cit mai rapid pe teren: "Eu mai am un an de contract cu FC Vaslui. Sper sa intru acum, sa demonstrez ca sunt bun si merit sa fiu la echipa. Echipa este foarte buna, jucam in cupele europene, nu vad rostul sa plec la alta echipa."
Denis Zmeu are 26 de ani si evolueaza la formatia din campionatul Romaniei din 2007.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Statistica

free counters