Pagini

2 mai 2012

Roy Hodgson a devenit selectioner al Angliei

Roy Hodgson a devenit principalul favorit pentru preluarea nationalei Albionului dupa ce, duminica, Federatia Engleza a anuntat ca a avut discutii cu managerul lui West Bromwich.
FA a anuntat ca Hodgson este singurul candidat de care s-a apropiat pentru a-l inlocui pe italianul Fabio Capello. De altfel, experienta sa vasta atat la nivel de club cat si de nationala il recomanda pe Roy ca favorit.

“West Bromwich Albion a acordat astazi, duminica permisiunea FA sa vorbeasca cu Roy Hodgson despre pozitia de manager al Angliei”, spune anuntul facut de Federatie. David Bernstein, presedintele FA, continua: “Ii sunt recunoscator lui Jeremy [Peace, presedintele lui WBA] si tuturor celor de la West Bromwich Albion pentru cooperare, permitandu-ne sa ne apropiem de Roy, cu care am vorbit inca de atunci.”

“Roy este singurul manager pe care l-am abordat si ramane sa programam o intalnire in intervalul de timp pe care l-am stabilit imediat dupa plecare lui Fabio Capello. Vor avea loc discutii cu Roy si colegii mei inainte ca orice alte anunturi sa fie facute”, mai spune David Bernstein.

Desi Jeremy Peace a fost de acord ca negocierile dintre Roy si Federatia Engleza, presedintele lui West Brom spera insa ca Hodgson sa ramana la conducerea echipei. “Roy este un englez mandru si putem intelege de ce vrea sa vorbeasca cu FA despre aceasta pozitie manageriala prestigioasa. Cu toate acestea, i-am subliniat lui Roy cat de mult ne-am dori sa ramana ca antrenor principal si sa continue contributia sa majora la proiectul nostru de pe ‘The Hawthorns’, pe masura ce cautam sa ne impunem ca un club de Premier League”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Statistica

free counters