Pagini

4 februarie 2012

Mesut Ozil: “Doresc sa-mi inchei cariera la Real Madrid!”

Germanul naturalizat Mesut Ozil, doreste sa-si incheie cariera la Real Madrid. Mesut Ozil are doar 23 de ani, dar a devenit rapid unul dintre favoritii fanilor blanco. Germanul este foarte legat de echipa pregatita Jose Mourinho dar si de orasul in care locuieste in prezent.
Intr-un interviu acordat publicatiei germane Kicker, Mesut Ozil marturiseste: “Mi-ar placea sa-mi inchiei cariera la Real Madrid. Stiu ca sunt multi ani de acum incolo si ca e foarte greu. Clubul va transfera alti jucatori in urmatorii ani si vor veni multi tineri talentati, dar eu vreau sa fac parte din viitorul echipei. Stiu de ce sunt in stare si sunt convins ca voi ramane la Real Madrid multi ani” spune decarul madrilen, cel mai bun pasator al echipei in acest moment.

Mijlocasul german, in ultimele a partide ale echipei a demonstrat ca este in forma exceptionala. El vorbeste despre metodele antrenorului sau, Jose Mourinho, si dezvaluie ca portughezul este cheia ultimelor evolutii ale sale: “Imi da incredere si ii multumesc lui pentru ca m-a transformat intr-un jucator mai inteligent pe teren. Ii sunt foarte recunoscator pentru ca m-a ajutat sa-mi recuperez potentialul. Vorbeste mult cu mine si ma ajuta la fel de mult. Imi da incredere ca sunt pentru el un jucator important in aceasta echipa”.
Ozil a mai vorbit si despre Primera Division si distanta de sapte puncte pe care o are Real in fata de a doua clasata, Barca: “Deci sapte puncte par multe, dar distanta ar putea disparea daca ne incurcam de doua ori. Trebuie sa ne concentram in continuare si sa ne mentinem jocul bun. Daca vom continua sa jucam in acest fel, Barcelona nu ne va depasi”.
Mijlocasul blanco, care a evoluat in ultima vreme titular alaturi de coechipierul sau, Kaka` in linia mediana, marturiseste ca se intelege foarte bine atat pe teren cat si in afara lui cu sud americanul: “Am demonstrat ca putem juca foarte bine impreuna. Ne intelegem pe teren si in afara lui. E un om bun si un fotbalist de clasa mondiala. Cred ca Real Madrid nu a pierdut cu noi in primul 11″.
Germanul in final a vorbit despre presiunea creata de emblema clubului Real Madrid pe care germanul o apara cu loialitate si pasiune: “Aceasta echipa este numarul 1 in Spania. Cand esti la Real Madrid lumea te observa si te lauda sau te critica foarte repede, inclusiv daca joci la un nivel mediu. Am invatat din acest lucru si sunt mult mai puternic acum”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Statistica

free counters